A blog

Megszületett hát az első bejegyzés, ami bemutatóként szolgál a továbbiakra. Nem egyszerű egy blogot elindítani, főleg írni bele, úgy írni, hogy azért mégiscsak publicitásról van szó és bárkihez elérhet. 
Azért valljuk be, legtöbben nem feltétlen önmaguknak indítanak ilyen vállalkozást, tehát ha elhatározod, hogy adsz magadból egy darabot a külvilágnak, meg kell tudni őket szólítani.
Ez pedig nem egyszerű feladat.

Totem_Warriors.jpg


Olyan világot élünk, ahol mindenkinek bőven akadnak önmagával és helyzetével kihívásai, több mint kellene. Ebből kifolyólag ki a fenét érdekeljen másé is?
Mindenkinek megvan a maga –ez esetben átvitt értelemben vett- toteme, ami szerint élni és boldogulni igyekszik, ebbe senkinek semmilyen joga beleszólni, vagy megváltoztatni azt, csak a tulajdonosa dönthet másként, reformálhatja meg.
A fenti érvekből kifolyólag amellett döntöttem, hogy próbálom a saját történetemen keresztül bizonyos dolgokra felhívni a figyelmet, amolyan „ha már én beleestem, te ugord át utánam” elven.
Ezekből ki mit tud beépíteni és mit vesz át, teljesen lényegtelen, a lényeg:

hasznára legyen, elgondolkoztasson.


Előfordulhat, hogy bizonyos meglátások beindítják a gondolataidat és teljesen másra jutsz, mint amit én leírtam, de lehet pont erre volt szükséged, hogy az megszülethessen benned.
Mindenkinek megvan a saját, egyéni útja, amit követ, nekem is és neked is. Azonban lehetnek közös kereszteződések, ahol egy elbeszélgetés kell, sugallat, szó, példázat, gondolat, hogy képes legyél utadat jobb, számodra hasznosabb minőségben folytatni, amerre kell.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://totem.blog.hu/api/trackback/id/tr954320833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása